Klantenservice

Klantenservice

Bij van der Meer Wonen staat service hoog in het vaandel. Door zorgvuldige kwaliteitscontroles streven wij naar de beste kwaliteit. Onze bezorgdienst zorgt ervoor dat u probleemloos uw meubelen op de juiste plaats krijgt. Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn dan is dat voor ons juist geen probleem. Vaak kunnen we het probleem bij u thuis oplossen. Wanneer dit niet lukt zorgen wij samen met onze leveranciers voor een snelle en accurate afhandeling.
Wij zijn aangesloten bij Centrale Branchevereniging Wonen wat voordeel en zekerheid biedt. Kijk eens op www.CBW-erkend.nl voor de voorwaarden.

Klacht melden

Wilt u een klacht melden? Vult u alstublieft het serviceformulier zo volledig mogelijk in. Omschrijf de klacht in het notitieveld en voeg foto’s van het product toe via de uploadfunctie. Onze serviceafdeling draagt er zorg voor uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen.

Service formulier

Levering en montage

Van der Meer wonen levert uw meubelen door heel Nederland. Onze vakkundige partners in interieurmontage en bezorging zorgen ervoor dat u onbezorgd kunt genieten van uw nieuwe meubelen. Montrieurs verzorgt voor u het complete plaatje, van het maken van de bezorgafspraak tot het vakkundig plaatsen en monteren van de meubelen bij u thuis. Kijk voor meer informatie over onze bezorgdienst op: www.montrieurs.nl
Bezorgafspraak maken? Bel Montrieurs 088-6668743 of mail naar planning@montrieurs.nl

CBW – zeker van uw aankoop

Wij zijn CBW erkend, dit betekend dat wij algemene voorwaarden hanteren die u als consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als u iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.
Kijk voor uitgebreide informatie op http://wonen.cbw-erkend.nl/.
De drie belangrijkste pijlers zijn:

  • 3 jaar (afbouwende) productgarantie, daarnaast bieden wij een extra goede productgarantie.
  • Een aanbetalingsgarantie, uw aanbetaling is gegarandeerd tot maximaal 25%
  • Onpartijdige klachtafhandeling, mocht er een klacht zijn waar we samen niet uit komen, dan is er de onafhankelijke Geschillencommissie Wonen

All-in service 5 jaar zorgeloos genieten

Wij zijn All-in house leverancier, kies voor deze full service en geniet 5 jaar lang onbezorgd van uw nieuwe meubelen.
All-in Service breidt de gebruikelijke 3 jaar afbouwende garantie uit naar 5 jaar volledige service. Hieronder vallen ook vele extra’s die normaal niet onder de fabrieksgarantie vallen. U ontvangt na levering van uw zitmeubelen een officieel all-in service certificaat. Dit certificaat geeft u recht op onze uitgebreide en unieke service en hiermee krijgt u kosteloos toegang tot ons Service Centrum. Bij ongelukjes of onverwachte problemen die onder de service vallen schakelen wij een van onze meubelspecialisten in. Zij komen bij u thuis de klacht verhelpen. Voor meer informatie vraagt u onze adviseurs of kijkt u op http://www.allinhouse.nl/
Bij het bestellen van u nieuwe zitmeubelen vragen wij u, of u de all-in service wilt. U betaald eenmalig €50,- per zitplaats en u krijgt daarvoor 5 jaar lang:

  • zekerheid voor uw nieuwe zitmeubel
  • professionele hulp bij calamiteiten
  • 100% garantie op constructie
  • vlekgarantie
  • optimale bescherming

Onderhoud

Op de juiste wijze onderhouden van uw meubelen is essentieel voor het behoud van u meubel. Wij adviseren u graag hoe u uw meubel het beste kunt onderhouden zodat u zolang mogelijk plezier hebt van uw meubelen. Wij hebben veel onderhoudsproducten op voorraad voor hout, leder en textiel. Vraag onze ervaren adviseurs of bezoek de website van onze partner in onderhoudsmiddelen www.oranjebv.nl